套現 ! Re-mortgage

芝蛋治跟蛋牛治決定將已贖回的物業再按套一筆錢出來投資不要將這優良的資產獃在一角應該好好善用滾存更多的資產。

找按揭中介,打算賺取些微的回贈幫補律師費芝蛋治未曾找過按揭中介原以為中介會有什服務提供原來只是提供各銀行的按揭及回贈資料再附加銀行職員的名片一個whatapps便可完成一單轉介工作該中介是男是女芝蛋治都不知道 (芝蛋治心想 : 我都想搵份按揭中介的兼職賺餐茶都唔錯)

中介提供各銀行按揭offer其實幾是一樣,rebate只是差一點點選哪一間根本沒所謂不過芝蛋治認為最好不要跟自己其他投資戶口出糧戶口等用相同的銀行

Bank
Mortgage Rate
Cap Rate
Rebate from Bank
Rebate from Agent
Don't
H+1.24%
P-3% = 2.375%
2.05%
0.35%
阿爺
H+1.23%
P-2.75% = 2.375%
2.1% + $2000
0.2%+$1000
痕身
H+1.24%
P-2.75% = 2.375%
2.07% + $2000
0.2%+$1800
揸兜
H+1.23%
P-3% = 2.375%
2.10%
0.2%+$1000
城巿
H+1.23%
P-3% = 2.375%
2.10%
0.35%


蛋牛治選了阿爺銀行聯絡名片上的負責按揭的職員暫時來說,回覆頗有速度預算批核時間約兩周希望順順利利。

留言

  1. 小弟亂噏兩句。我不會選揸兜同城巿,因為坊間傳聞這兩家在97亞洲金融風暴有CALL LOAN的往績。你可以自行在GOOGLE SEARCH一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺啊,揸兜我一定唔揀,朋友試過一啲不愉快經歷。我有啲基金喺城巿銀行,都唔會揀,一陣供款有咩問題,即凍結或充公我啲資產。所以揀啲無咩影響啲銀行。

      刪除
  2. 上個月做按揭簽了恒生, 但offer不及你中銀呢個好, 你的中介rebate亦較我多, 請問是幫襯哪間中介呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔俾全名,不過俾兩個字你一定都SEARCH到 : 星之X

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔駛㗎,佢應該啲嘢好STANDARD,因為我朋友搵咗先,佢俾啲REBATE 都一樣。

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

牙痛到不得鳥 ,因為油拔法

投資小記 : 2023年6月

投資年結 - 2023年