死於疫巿中 - 止蝕離場

當看到有youtuber笑談已一早離場,就像對準芝蛋治的心口插上一刀。

芝蛋治其中一項投資物不似預期,環球巿況不太樂觀,估計投資物還會下跌多20%- 30%;唯有止蝕離場,損失不菲,相若芝蛋治一年年薪。

等芝蛋治整理一下思緒及才交待今次教訓。

心情低落中。

留言

  1. 休息一下再黎過, 最緊要自己舒服

    回覆刪除
  2. 睇返你上一篇,好主要係唔好彩。喺呢個時間收到一筆錢開始入市,然後突然遇上首次的美股隔日就熔斷一次。

    我都係兩倍槓桿,你買的CC 同GEO 債我都有(CC 跌得少時賣左,GEO 跌得太多,決定同佢鬥長命),第一次熔斷時一晚就無左半年人工。只有安慰自己話拉長黎睇總會回復。

    當然,咁蝕法好難唔不斷咁怪責自己,希望你早日收拾心情呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得唔清楚,係上星期頭兩倍槓桿,第一次熔斷時賣左一堆,第二次時就賣到無槓桿。而家決定同果堆債鬥長命了。

      刪除
    2. IB方面,我只是試玩少少,雖然CC同GEO都跌,沒有太大問題,跟你一樣,鬥長命。損手的項目是基金,摸唔清,而且做了槓桿,傷得太深。人靜了後,我整理自己犯錯的地方。不過,我有一個毛病,就是錯了又錯。

      刪除
  3. 細細注離場, 食花生都係一時三刻.
    係咪果位烚熟狗頭呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估到你講邊嗰烚熟狗頭,如果喺我諗嗰個,就喺佢。哈哈 !

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

牙痛到不得鳥 ,因為油拔法

投資小記 : 2023年6月

投資年結 - 2023年