沽了,打破宿命

5月初,沽了部份closed end fund (CEF),一半PTY及全部NZF。


PTY價格已高出NAV 35%,NZF的價格也處於高位。沽了,價差也多於兩年半的利息收入,芝蛋治可以打破賺息蝕價的宿命,財息兼收了。


PTY的NAV通常在+25%左右,待NAV下調歷史的平均水平,芝蛋治會再增持PTY。


NZF是美國巿政債基金,未知美匯低位、通脹上升、加息⋯⋯會對NZF的價格有什麽影響,又要做功課了。

留言

  1. 我都心大心細沽唔沽,手上幾隻CEF都有升幅, cover咗未來兩年幾利息. 現時又唱緊通脹上升&加息, 睇翻歷史, 一加息就大部份債券/債基/CEF都跌一大節....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一樣,所以PTY我都係沽一半,一半再睇下之後環境再決定。去年三月最低價沽債基,永遠都係賤賣,我要學下適當時懂沽,先鎖定利潤;跌時,心理壓力無咁大,不會亂作決定。

      刪除
  2. 你好,我們是財經媒體秒投StockViva,提供財經KOL(例如金曹,古天后等等)港股、美股、外匯等投資分析、即時問股票討論及交流等。我們留意到你的blog是講解有關投資股票的資訊,所以我們希望邀請您來合作。如有興趣了解更多,我們會提供合作方案詳情給你,期待你的回覆!email: irene.li@moleculez.co

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

牙痛到不得鳥 ,因為油拔法

投資小記 : 2023年6月

收租佬,唔易做