PTY : 吞在肚裡的利息,要吐出來

在沒有買賣下,今日IB戶口給扣了錢,原來IB收取了PTY在2020年度派發利息的30%作股息稅。年中買PTY是因為當時的孳息有10%,每月派息,不預扣股息稅,原來不是不扣,是年尾埋單。始終錢在口袋,有點被搶刧的感覺,相關的稅款應該是預扣,可退還啩?明日致電詢問一下IB客服。

 

另外,戶口又同時收回NZF之前的30%預扣稅。芝蛋治好亂,究竟CEF啲利息喺幾時扣?幾時退 ?

留言

  1. 我都係,特然扣了 PTY 30% Tax. So Sad!!

    回覆刪除
  2. 我發現 GOF GGM 這兩款是每月月底扣,PTY 這款是1月一次過扣回上年的 Withholding Tax. >_< 如你問了客服, 方便的話請告知結果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於打通咗IB嘅客服;早兩日,可能GME事件,電話唔通,電郵又話IB SERVER 有問題。不過,客服唔可以即時答到會唔會REFUND,佢話要問下美國嗰邊再覆我。

      刪除
    2. IB 覆咗,話在3月15號之前會REFUND,但未必退回全部預扣稅。

      刪除
    3. 我本月在IB Activity Report -> Withholding Tax 查看到上年收取的預扣稅退回了,但PTY 的每月取回的數都不同,不太理解 @_@ 但感覺PTY, GOF, GGM 等收取的稅比預期少。

      2020-08-03 PTY(US72201B1017) Cash Dividend USD 0.13 per Share - US Tax -11.70
      2020-08-03 PTY(US72201B1017) Cash Dividend USD 0.13 per Share - US Tax 11.70
      2020-08-03 PTY(US72201B1017) Cash Dividend USD 0.13 per Share - US Tax -6.72

      2020-09-01 PTY(US72201B1017) Cash Dividend USD 0.13 per Share - US Tax -11.70
      2020-09-01 PTY(US72201B1017) Cash Dividend USD 0.13 per Share - US Tax 11.70
      2020-09-01 PTY(US72201B1017) Cash Dividend USD 0.13 per Share - US Tax -3.96

      刪除
    4. 今個月PTY的利息又先扣起30%預扣稅,真係唔知點?唯有信佢

      刪除
  3. 聽講要視乎"interest" or "dividend" 而退稅
    講問blog主打電話or email去問?
    本身除咗PTY, 手上仲有其他CEF(GOF,GGM,PDI.....), 等我都試下打去IB問問先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打電話直接問。之後佢哋跟美國聯絡完,翌日再回電給我。
      另外PTY剛退回部份預扣稅,計計埋埋,大約只扣了10%的總利息作股息稅。

      刪除
    2. Thx for update, 請問是否IB 系統自動退稅比你?
      我搵過份報告都唔見到退稅部份, 又冇理由要打電話去問先至會退, 照計如果有得退, 就全部一齊退

      刪除
    3. 係自動退的。你試下用月初迄今的報表,入面有列出。找不到,就打電話去客服問一問。

      刪除
  4. 始終搵唔到退稅部份, 跟住打電話去IB CS問問, 點知打過好多次都完全冇人接聽(office hours), 唯有放棄.....

    早幾日收到IB email, 話我個a/c有份咩1042-S, login入去望望, 似係要填好email比翻佢哋, 跟住先可以退稅, 唔知大家有冇收到呢個email呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇啲BLOGGER,PTY都喺自動REFUND,不過唔喺全部退回。

      IB HOTLINE 喺要等等,如果你國語或英文可溝通,你選擇其他語言快好多,我試過用國語,馬上有人听。

      我睇其它BLOGGER講,FORM1042-S,IB填好哂,如果對完數,無問題,便不用理它。有問題,當然搵IB搞清楚

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

牙痛到不得鳥 ,因為油拔法

投資小記 : 2023年6月

投資年結 - 2023年