邊條債好? 續篇

美元定存終於到期,本打算認購富通的美元債 (AGEASI 4.125% 25 APR 2023) 收息上月yield interest也有4.41%今日跌至3.955% (已扣去手續費等成本) 有點食雞肋的感覺其他有年期的銀行/保險公司債yield interest3%跟銀行做定存 (美元半年2.5%) 差不多,有4% yield interest而在3至4年內續回,真是萬中無一

在債海中再尋尋找了兩隻較穩健,在四年期內的內房債 : 越秀及世茂越秀更是阿爺企業所以yield interest比其他的內房股低得多

越秀地產 : YUEXIU 4.5% 24 JAN 2023yield interest 4.291%

世茂房地產 : SHIMAO 4.75% 3 JUL 2022yield interest 4.535%

將資金閒在銀行做定存只有2.5%輸給通脹又輸了時間值現時打算三擇其一芝蛋治未曾買過直債有點不知所措。

現在…. 發現腦袋空空的望著三條直債的資料發呆 ….. 

今晚要墊過枕頭,諗清楚。

留言

  1. hello, 想問下師姐用邊個平台買賣內房債券? 收費大概點計架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用FUNDSUPERMART,處理指示係票面值0.35%,USD 200,000票面值,即要付USD700;另有平台服務費0.05%/季。手續費未知是否最好?
      美資城巿銀行話無手續費,但跟開我的經理暗示話唔好喺佢銀行入債券,唔係私銀戶口個價貴好多。我見到城巿銀行個中間食價都几深。

      刪除
    2. 多謝分享, 請得之前破壞銀行做定期, 有sell屎sell我買債基, 我就反問下佢有無中國公司直債賣, 結果意外地係無得買的! 因為佢地只能賣給存款達一球美金的 "專業投資者", 唔知 fundsupermart 會不會一樣有呢類開戶要求呢?

      刪除
    3. FUNDSUPERMARK (FSM) 沒有存款規定,買入投資產品前存入相關金額便可。如果買債基,唔好喺銀行買,銀行要收1.5%,FSM及基他基金平台買債基無手續費。當然,銀行給人感覺穩健很多,銀行手續費可以當買個安心。

      刪除
    4. 謝分享, 傳統銀行食水太深了, 同買股票要搵証券行大同小異!

      刪除
  2. 會唔會考慮恒大2020 3月到期嘅債?時間短得呢個息又高😍😍😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩個星期追上面啲債,追唔到,YIELD得番3厘几。今朝啱啱早上入咗恒大,但係2022 MAR,FSM 有斬債,10萬美元。剛剛又睇到你留言,真喺'咁啱得咁蹺'。

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

牙痛到不得鳥 ,因為油拔法

投資小記 : 2023年6月

投資年結 - 2023年