初認識 Closed-End Fund

上周,做了點操作,入了PTY - PIMCO corporate & income opportunity fund,入價US$15.55

芝蛋治跟蛋牛治吹捧PTY,不用摃桿也有10% yield interest、又說月月收息;蛋牛治便問入了多少;芝蛋治回:400 units,6千幾美金,每月有US$52,折算港幣400大元利息。蛋牛治聽後即反眼,可能覺得芝蛋治入了雞毛蒜皮的數目,便呱啦呱啦一整天。

芝蛋治初認識CEF,參詳了台、港bloggers分析,入了一丁點PTY;有貨,才能用心研究。學習投資好像學游水,在池邊看理論學習呼吸,是學不懂的;但,一下子便跳進大海學游水,不單學不會,一定慘死收場。

留言

  1. CEF 的特性是懶人恩物
    但切記
    所佔組合不宜太多

    回覆刪除
  2. 通常CEF係因為比NAV有discount,所以拉高yield。
    但這隻PTY,現在有25% premium。
    有無研究下佢點做到咁高yield?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我財商淺薄,唔知講得啱唔啱?呢隻PTY本身已做槓桿 LEV RATIO 有27%,所以做到利息唔錯;加上NAV的價值都算平穩(在3月之前),高YIELD真喺吸引。最重要喺,CEF放在交易所自由賣買,當人人覺得好便多人搶高價,跟股票一樣。

      以上喺我愚見,我真喺唔多懂的。請外星人兄,多多賜教。

      刪除
    2. 財商係咩勁野黎架?我唔懂喎~~
      你識咁勁野,一定有學問過我啦。
      LEV RATIO又咩黎架?係咪睇年報有講?
      等我又睇下年報先,睇完再來up下廢話。

      刪除
    3. 這份年報:
      https://www.pimco.com/documents/summary.aspx?c=72201B101&wd=Annual%20Report&fn=PTY_PCN_PHK_PFL_PFN_AR.pdf&id=4FlxcRlwNZ9qZvp5Hv3EP8wyY661h8a%2bH%2bIqTk6AxBu1n7q5lkM%2fjjS6ImbzxA2k7IQE7l%2b0GP4SUQjiKWfv6N3ZoI3xfnJpJWQuf7%2faNlh2X450WyOoPClseFvH6WaV4mF4A3aXvcwr4ZplUCMasGoWefHDdq3WnhpfDsut0pEeOLMYCXPtKKo7o99n%2bWRCMSLY5Ma692S1NDUONr%2bXLixAo6Mm9ksX1ggMu%2bA5zFTO746Xvlsb8BQmx12ECHVadtSsvS5H1uNl9ZwIaRJAFDbtBL4gAqvjxCVi0tjx1Fc3JSLl7h7vtCFN31rsyEFpddYDKMl2khtp0zHdEJHgxHGLvAF9l8Spokeq66rMLWPS0PJEAuFALZMUypNVpccFcdICJ0YZkoMwubRfxPa1CP6zMuU4Gl%2bYT0XMezihvk0y6xBoUXDVtN8C96cFUaolu5F9ESZRQNNkQ5RKP0ctM9k686Z11SuNKhCr0shr1cg%3d

      刪除
    4. 根據年報的page 22,基金的收入係112,244。如果只計利息而唔計債價匯價升跌,係116,749。這兩個數字係減去基金開支之後的淨收入。
      Distributions to Common Shareholders係139,693。
      以我唔多理解的理解,這個基金的派息,其中17%-20%是來自本金。

      刪除
    5. 睇這份野page 3,話佢Total Effective Leverage係40.3%。
      我就唔知佢點解,睇佢Assets and Liabilities黎計下就應該無咁高。
      https://www.pimco.com/handlers/displaydocument.ashx?c=72201B101&wd=Fund%20Card&fn=pimco_corporate_income_opportunity.pdf&id=sJhOOXINPL1cIBuLoc3xeRJCBwpTYpPGQyVpLTQXRPL2NbmSCXJccfdToDbcnAlwN0Uw19v4m9Vw3x72abhX0QywJVFoTU70%2fZZw42YOzGOn0PBbdQT2SoA2oyY5n0M5EVO8StHWwbDe6b8691jv2qE%2bka9TlB8s9tdh8uTQtvDKqgeLZhov0UnPUKLzRQ4j5x4QWfCHgAQ7Eh3zAGMhIQueYS7hxJ3bTMICBchaBbaAfclI2D0yz4U5whropjCKIm%2fKGvt3LO4FPqLh2gZX6ntmQf%2bLwBEYB1T5f1L7CJBMz8tp52eLksi5PAXUnmqGQ2%2fbscL3rpCLjPn9Efm3dSRwBNArkwB5OqTaRXmneNsjfaN7QcmCgJB5vOXGoEaAb3JOs3Re8afbMULbSJKurDDk17J5tDo0RrLqCCpSLHpKnxEhquEb8Kt9ZxHMJ4DWyggm1yL0%2bfo5xoPyhThNQA%3d%3d

      刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

牙痛到不得鳥 ,因為油拔法

投資小記 : 2023年6月

投資年結 - 2023年